kernel 2.4.9 pppd problem

I.Ioannou roryt at roryt.gr
Thu Dec 19 06:16:01 EET 2002

On Tuesday 17 December 2002 19:54, Βασιλειου Σπυρος wrote:

Sto eipe o proigoumenos filos kai den to epiases, exeis balei kainourgio
kernel me palio pppd, pou einai asymbato. An den anabathmiseis to pppd sou
sthn minimum version pou leei o kernel den kaneis tipota.

Anyway, sinexizw :

> Oxi ta thelo ayta, dioti kapou xreiazontai gia test mia efarmogh
> A ksexaso na po oti spiti exo 2 systhmata kai diktyo!
> Mia syndesh = 2 systhmata on line!

Kai kala to proxyarp, to passive ti to theleis ? Egw mono se leased line to
exw xrisimopoihsei. Anyway, you (are supposed to) know....

> Op edo me pianeis "adiabasto" name & remotename einai idia?
> Ta bazo mesa sto chap/pap-secrets? Einai to username pou exo
> ston provider?

To onoma sou kai to onoma tou provider, opws ta exeis sto secrets
Des ligo to manual tou pppd, ta leei olla ekei mesa (kai ayta pou rwtas
parakatw kai ta ekopsa) .

Pws thes na setareis ppp server xwris na exeis trexei toulaxiston to poio
aplo :

man pppd

--
I.Ioannou <roryt at roryt.gr>