Nautilus (was: Tonoi sto Redhat 8 (SOLVED))

Vasilis Vasaitis vvas at hal.csd.auth.gr
Tue Dec 17 21:09:01 EET 2002

On Tue, Dec 17, 2002 at 10:56:26AM +0200, DJ Art wrote:

> τα παραλές.
>
> Και ας μην μιλήσουμε για Nautilus καλύτερα, δεν σε παίρνει.

  Σε ποιον Ναυτίλο αναφέρεσαι; Ο Ναυτίλος 1.x (που ερχόταν μαζί με το
GNOME 1.x) ήταν, όπως όλοι όσοι είχαν την ατυχία να τον δοκιμάσουν
γνωρίζουν, το μεγαλύτερο bloatware που φτιάχτηκε ποτέ μέχρι
σήμερα. Αυτόν έπρεπε να χρησιμοποιούν για να μετράνε την ταχύτητα των
επεξεργαστών, όχι το UT2003. ;^)

  Από την άλλη, ο Ναυτίλος 2.x, που βγήκε μαζί με το καινούριο GNOME
2.0, είναι απίστευτα ελαφρύς σε σχέση με τον προκάτοχό του, ούτε που
γίνεται σύγκριση. Ακόμα και στους ταπεινούς K6-2 μου πηγαίνει μια
χαρά, και θα τον χρησιμοποιούσα ευχαρίστως για μόνιμο διαχειριστή
αρχείων.

  Δυστυχώς, ακόμα κι αυτός δεν αρκεί για να περισώσει το GNOME 2.0,
που είναι μακράν η χειρότερη έκδοση του GNOME που βγήκε ποτέ, με ένα
κάρο χαρακτηριστικά να έχουν αφαιρεθεί σε σχέση με το 1.x για χάρη
του GNOME, λιγότερο ή περισσότερο, από την έκδοση 0.30, μετά από
μερικές μέρες χρήσης του GNOME 2.0 το αφαίρεσα παντελώς από τον
υπολογιστή μου, τόσο το σιχάθηκα. Κρίμα...

--
Vasilis Vasaitis
vvas at hal.csd.auth.gr
+30976604701