Tonoi sto Redhat 8 (SOLVED)

Άγγελος Οικονομόπουλος aoiko at cc.ece.ntua.gr
Tue Dec 17 21:01:01 EET 2002

On Tuesday 17 December 2002 20:33, V13 wrote:

> a) Diafono me to thyma

ε, ναι, δεν το διατύπωσα σωστά, εννοούσα θύμα ή τρελός που θα δοκιμάσει
patch που έχει ηλικία <12 ώρες και είναι δοκιμασμένο μόνο με τρία (3)
statically linked προγραμματάκια και που για να το κάνει αυτό θα πρέπει να
κάνει μόνος του τις αλλαγές στη glibc.

καλύτερα τώρα; :-)

(αυτά ίσχυαν τότε. στο μεταξύ ο drepper έφτιαξε glibc που κάνει syscalls με
call 0xfffff000 - _τώρα_, ουτε 24 ώρες μετά επιβιώνουν 2 βασικές παραλλαγές
που δεν νομίζω ότι ενδιαφέρει κανέναν να αναφέρω)

> b) Den exo p4
> c) Den bazo xeri stin glibc.. an enoeis oti yparxei patch, oyte tetia
> bazo
 (ektos kai an einai fixes)...

--
Don't stop at one bug.
            - The Elements of Programming Style (Kernighan & Plaugher)