(no subject)

Νίκος Αλμπανόπουλος nikalban at mou.gr
Tue Dec 17 14:27:01 EET 2002

Γεια χαρά
έχω ένα μικρό (;) πρόβλημα με τη σύνδεση ίντερνετ το οποίο θα ήθελα να... μοιραστώ μαζί σας.

Ενώ χρησιμοποιώ το kppp για σύνδεση και το μόντεμ συνδέεται κανονικά (connect 50,666/v44 - ανάβουν τα 4 λαμπάκια κλπ.) δεν κατεβαίνουν καθόλου δεδομένα (τις περισσότερες φορές). Ανοίγω πχ. το mozilla και αυτός μένει κολλημένος στο resolving host κλπ.

Για να διαπιστώσω τι γίνεται, πηγαίνω στο mandrake control center και στην επιλογή διαδίκτυο / δίκτυο παρακολουθώ τις ενδείξεις τη στιγμή που γίνεται η σύνδεση. Έχουμε και λέμε:

Τύπος modem
Διεπαφή ppp0
Κατάσταση: Εδώ αρχικά γράφει "Δε συνδέθηκε" και δίπλα υπάρχει πλήκτρο που λέει "σύνδεση".

Και εντοπίζω το πρόβλημα: Τις περισσότερες φορές, αφού επιτευχθεί κανονικά η σύνδεση στο ίντερνετ μέσω του kppp η "Κατάσταση" (βλ παραπάνω) εξακολουθεί να γράφει "Δε συνδέθηκε". Με δυο λόγια (και δεν ξέρω αν το εκφράζω σωστά) το σύστημα δεν καταλαβαίνει ότι έχει επιτευχθεί η σύνδεση. Άλλοτε πάλι, μια φορά κάθε τόσο και χωρίς εγώ να κάνω κάτι (τουλάχιστον ηθελημένα) η "Κατάσταση" αλλάζει σε "συνδέθηκε" και τα δεδομένα ρέουν στο Μοζίλα κανονικά. Το ίδιο γίνεται αν επιχειρήσω εξαρχής η σύνδεση να γίνει μέσα από το Control Center, με πίεση του πλήκτρου "Σύνδεση".

Άλλη παρατήρηση που μπορεί να βοηθάει: Κάποια φορά όταν κάνω αποσύνδεση παίρνω το μήνυμα "προειδοποίηση, εντοπίστηκε μια άλλη σύνδεση διαδικτύου που ίσως χρησιμοποιεί το δίκτυό σας" (;)

Τι συμβαίνει;

Ευχαριστώ προκαταβολικά για τη βοήθεια

Νίκος