ektelesi tou wine

Kalpazidis Athanasios dsak at delta.edu.gr
Mon Dec 16 18:51:01 EET 2002

tha sas enoxliso kai pali me to thema tou wine
exo diorthosi tis diadromes sto config tou wine,
doulepsa me to locate wine,kai oti alles simboules edosan oi filoi tis
listas
dinontas omos tin entoli :
wine /mnt/nt/Program\ Files/Kazaa/kazaa.exe

emfanizi to parakato minima,

fixme:reg:_nt_dump_lf unknown Win XP node id 0x686c: do we need to add
support for it ?
fixme:reg:_nt_dump_lf unknown Win XP node id 0x686c: do we need to add
support for it ?
fixme:reg:_nt_dump_lf unknown Win XP node id 0x686c: do we need to add
support for it ?
fixme:win32:PE_CreateModule Unknown directory 15 ignored
err:font:ReadFontDir Can't open directory
"/usr/X11R6/lib/X11/fonts/drakfont/ttf"
fixme:win32:PE_CreateModule Security directory ignored
mcop warning: user defined signal handler found for SIG_PIPE, overriding

mipos pezi rolo pou to partition apo ta windows ine se ntfs k oxi se fat32?
opios mpori na boithisi....

efxaristo ek ton proteron

--