Ελληνικά σε SuSE

Alexandros Karypidis karypid at inf.uth.gr
Mon Dec 16 15:25:02 EET 2002

Παιδιά οι οδηγίες είναι στο παρακάτω link δεν είναι πλήρεις:

http://lists.hellug.gr/pipermail/linux-greek-users/2002-November/103522.html

Αφορούσαν τις επιπλέον ρυθμίσεις σε σχέση με το 8.0 που είχα πριν. Για
πληρότητα λοιπόν, έχουμε και λέμε:

---- /etc/sysconfig/console ---- START
CONSOLE_FONT="gr928-9x16"
CONSOLE_UNICODEMAP="lat7.uni"
CONSOLE_SCREENMAP="8859-7_to_uni"
CONSOLE_MAGIC="(K"
CONSOLE_ENCODING="ISO-8859-7"
---- /etc/sysconfig/console ---- END

--- /etc/sysconfig/language --- START
RC_LANG="el_GR"
--- /etc/sysconfig/language --- END

--- /etc/sysconfig/keyboard --- START
KEYTABLE="gr.map.gz"
--- /etc/sysconfig/keyboard --- END

Αφού ενημερώσετε τα αρχεία με τις παραπάνω ρυθμίσεις, εκτελείτε σαν root:

	1. SuSEconfig
	2. rckbd restart

Μετά κάντε logout και login (για να αλλάξου οι τιμές των environment
variables).

Αν ενοχλούν τα ελληνικά μηνύματα μπορείς να βάλεις στο
/etc/sysconfig/language:

	RC_LC_MESSAGES="en_US"

Σε περίπτωση που ακόμη δεν σου δουλέυουν, άνοιξε ένα xterm και δες αν η
μεταβλητή LANG δεν έχει την τιμή el_GR. Σε αυτή τη περίπτωση το πιο πιθανό
είναι ότι στο .profile ή .bashrc ή /etc/profile.local έχεις βάλει να
αποδίδεται κάποια άλλη τιμή στην μεταβλητή.

Αν εξακολουθήσουν να μη δουλεύουν, στείλε μου σε παρακαλώ τα 3 παραπάνω αρχεία
καθώς και το αρχείο myenv.txt που παράγεται από την εντολή "set > myenv.txt".

Τέλος, τα παραπάνω αφορούν την έκδοση 8.1 (αν και πρέπει να ισχύουν και για
την 8.0 όμως δεν την έχω πλέον για να δοκιμάσω).