3 questions - mostly answered

Panayiotis Christodoulou pchristo73 at yahoo.gr
Mon Dec 16 01:31:01 EET 2002

Στις Κυρ 15 Δεκ 2002 17:51, ο nikos albanopoulos έγραψε:

> α) Ρωτούσα αν το mandrake 9.0 υποστηρίζει τα ελληνικά ευκολότερα από
> το 8.2. Η απάντηση είναι ναι! Αρκεί ο χρήστης να πάει στις ρυθμίσεις
> του πληκτρολογίου και να επιλέξει γλώσσα και συνδυασμό πλήκτρων που
> την ενεργοποιούν. Επιτέλους τα ελληνικά έγιναν απλά! Από την άλλη, η
> απορία μένει: Στο openoffice η μόνη εγκατεστημένη γραμματοσειρά που
> γράφει ελληνικά είναι κάποια kerkis και μάλιστα αυτή δεν έχει το
> γράμμα μ! (μένει κενό όταν πληκτρολογήσεις μ. Ούτε μπόρεσα να τυπώσω
> το κείμενο, αλλά αυτό υποθέτω θα το λύσω). Έκανα και ένα ψάξιμο στη
> [...]

   Η «kerkis», αν μιλάς γι' αυτήν που υποπτεύομαι, είναι μία
γραμματοσειρά που έχει φτιάξει το Πανεπιστήμιον Αιγαίου κυρίως για το
LaTeX, οπότε ίσως να μην δουλεύει κανονικά παντού. Είναι, κατά την
γνώμη μου, αρκετά καλή και την χρησιμοποιώ συχνά στο LaTeX.
   Για το «OpenOffice» τώρα, αυτό που έχω κάνει εγώ είναι ότι έχω
«OpenOffice» τις αναγνωρίζει αυτόματα και δουλεύουν μια χαρά! Επίσης,
νομίζω ότι μπορείς να εγκαταστήσεις γραμματοσειρές μέσω τού ιδίου τού
«OpenOffice» και αποκλειστικά γι' αυτό. Για ψάξε το!

--
Παναγιώτης Χριστοδούλου
pchristo73 at yahoo.gr