Tonoi sto Redhat 8 (SOLVED)

drcypher drcypher_lists at yahoo.gr
Sun Dec 15 22:55:01 EET 2002

Στις Sat, 14 Dec 2002 17:56:56 +0200, ο/η Panayiotis Christodoulou
<pchristo73 at yahoo.gr> έγραψε:

ΚΑΙ

> Για να του πεις να χρησιμοποιεί πάντα X Input Method χωρίς να
> χρειάζεται να το ορίζεις σε κάθε widget κειμένου, όρισε μπορείς να
> χρησιμοποιήσεις τη μεταβλητή περιβάλλοντος GTK_IM_MODULE:
>
> export GTK_IM_MODULE=xim

Αυτές οι δυο λύσεις είναι όντως πολύ βοηθητικές, και θα έπρεπε να
βρίσκονται κάπου στη βοήθεια του gnome μιας και σίγουρα μαστίζει πολύ
κόσμο (συμπεριλαμβανομένου και εμού μέχρι σήμερα).

ΑΛΛΑ, ακόμα και με XIM, δεν μπορώ, έχοντας ελληνικά και πατώντας shift+Q
να βγάλω την άνω κάτω τελεία ή με Q το ελληνικό ερωτηματικό. Για τα δυο
αυτά σύμβολα πρέπει να γυρίζω στα αγγλικά και να πατάω τα πρέποντα. Άρα
μάλλον το GNOME 2 δεν αφήνει το XIM ώς έχει, μιας και σε gnome 1.4 apps
καθώς και στο μοζίλα που μάλλον χρησιμοποιούν το πραγματικό XIM, δεν έχω
αυτό το πρόβλημα. Το έχει παρατηρήσει κανένας άλλος ή το έχω μόνο εγώ;

(Έχω gnome-2.0 φτιαγμένο από garnome-0.17.1 σε slack-8.1)

--
Doctor Cypher, Φιλόδοξος Φυσικός Εφαρμογών ;-)
[http://www.hack.gr/users/drcypher]