..asxeto..

fateswarm admin at www0.org
Sun Dec 15 21:22:01 EET 2002

On Sun, Dec 15, 2002 at 06:33:15PM +0200, Michael Iatrou wrote:
> Heat, το Scarface, το Minority Report και το Νονό να μου πετάς το Austin
> Powers!
> Έλεος δηλαδή!

8eorw ta 1 kai 2 _polu_ kales komodies. to 3 etsi ki'etsi. Kai ksero pws
sumfwnei polus - kai sobaros - kosmos mazi mou. To oti kati einai
komodia de shmainei oti den aksizei sebasmou.

Kai klasika, peri orekseos..

> > To Minority Report epishs ntaksei, den eixe kai toso oraio senario se
> > sxesh me - mh me baleis na tis ari8misw, olo tetoies blepw - alles
> > sci-fi/fantasy tainies. Opote den blepw to logo pou kapoioi th 8eoroun
> > "8eikh".
>
> Εξαρτάται... αν για εσένα θεικό είναι το Event Horizon,

de m'arese

> το Contact

episis

> και το
> Super Nova

kai auth

> δεν ξέρω τι να πω... κολοκυθόπιττα!

Oxi. Milaw gia tainies opws ExistenZ, The Matrix, Waking Life, lotr,
Lola Rent, Mononoke Hime, Crouching Tiger Hidden Dragon, Pi, Twin Peaks,
kai alles pou ksexnaw kai de xoraei na pw. Apo seires, Farscape (osoi
fanatikoi StarTrek de th kserete giati pote den hr8e ellada, psaxte ti,
de 8a xasete ka8olou).

yg. psaxnw arketa se auta ta hdh tainiwn(pou 8a mporousan na mpoun sth
megalh kathgoria "tainies fantasias"), spania paw me to box office,
h' me th xronia, an kai tis blepw kai autes giati einai paneukolo na
bre8oun.

> > a sci-fi/fantasy freak
>
> Τότε, αν μη τι άλλο, το Minority Report που είναι βασισμένο σε έργο του Dick,
> πρέπει κάτι να σου λέει...
>
> [ΟΚ, ΟΚ δεν έχουμε ξεφύγει πολύ, τα υπόλοιπα προσωπικό]

pragmati. (toulaxiston leei to topic "asxeto")

Pantos, nomizw prepei na krathsoume to "peri orekseos" giati
pragmati, stis texnes den uparxei swsto kai la8os.