OpenCD: ελληνικό;

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Sun Dec 15 16:28:02 EET 2002

On 2002-12-09 01:14, "P. Christeas" <p_christ at hol.gr> wrote:

> Δεν λέγεται έτσι, Emacsιστής λέγεται.
> Θα πέσει DoS να σε κάψει.. :)

Έλα, μην ακούω κακίες για τον editor μου :P

Συμφωνώ με αρκετά από αυτά που έγραψαν κάποιοι στο thread πάντως.  Το
πιο καλό ήταν ότι "δεν είναι καλός τρόπος προώθησης του free software
το να λέμε `ε εντάξει, δεν είναι πολύ καλό, αλλά είναι τσάμπα'".  Η
τιμή και το κόστος είναι μόνο ένα από τα πλεονεκτήματα του free
software και δεν είναι σωστό να επικενντρώνουμε μόνο σε αυτό.  Η
ποιότητα, ο τρόπος ανάπτυξης και επικοινωνίας μεταξύ χρήστη και
προγραμματιστή μιας εφαρμογής, η ταχύτητα στην διόρθωση πιθανόν
προβλημάτων, είναι μερικά από τα άλλα καλά.

Ειδικά σε εταιρείες, είναι πιο καλή ιδέα να τονίσει κανείς ότι με free
software προγράμματα η υποστήριξη που μπορεί να πάρει κανείς είναι
καλής ποιότητας, ότι έχει πολλές επιλογές για το που, πως και ποιος θα
τον υποστηρίξει, και ότι τα free software προγράμματα έχουν είτε
λιγότερα προβλήματα ή πολύ γρηγορότερα κανάλια διανομής διορθώσεων.