..asxeto..

Michael Iatrou M_Iatrou at freemail.gr
Sun Dec 15 15:31:23 EET 2002

On Sunday 15 December 2002 11:15, fateswarm wrote:

[snip]

> Sumperasma: H tainia 8a'prepe na legetai "An attempt to make a Parody
> to LOTR, which turnt out good, and decided to sell it seriously".
>
> Kala ekanan, kalytera auth para na blepoume tainies me ton al pacino na
> kanei ton kalo astunomiko kai ton tom crouse, parodies se palies tainies
> tis gunaikas tou.

Η ταινία είναι "based on" στο έργο του Tolkin, δεν είναι μεταφορά του!
Αυτό σημαίνει ότι υπάρχει ένας σεναριογράφος που κατέκλεψε το LOTR, το
στραπατσάρισε και δημιούργησε το σενάριο για μια ταινία.
Έκλεψαν και το όνομα και απλά, για να καλύψουν τα ίχνη τους, κάπου στους
εισαγωγικούς τίτλους, γράφουν ότι το σενάριο είναι "βασισμένο στο LOTR", όχι
ακριβής μεταφορά του!

Για να το πω με άλλα λόγια, αν έβγαζαν την ταινία με τίτλο "Η μεγάλη των
Hobbit σχολή" ναι μεν θα ήταν πιο κοντά σε αυτό που είδαμε, αλλά κανείς δεν
θα τους πίστευε και θα πουλούσαν και λιγότερα εισιτήρια!

Όσο για το Insomnia, ο τελευταίος που φταίει είναι ο Al (και μή μου πεις ότι
δεν του πάει ο ρόλος του "καλού" μπάτσου, γιατί τότε πρέπει να δεις το Heat,
αν και τελικά θα την δεχτώ την ένστασή σου, αφού τον προτιμώ στον
"Godfather", στο "Σημαδεμένο" και το "Carlito's Way")

Για τον Tom Cruise πάω πάσο... μπορεί το Vanilla Sky να είναι αμφιλεγόμενη
ταινία, αλλά πιστεύω ότι το παιδί έκανε ότι μπορούσε για να επανορθώσει με το
Minority Report.
Άσε που μας έχει κληροδοτήσει δύο all time classic κατασκοπευτικές περιπέτειες
(ΜΙ, ΜΙ2)

--
"Wisdom is knowing what to do with what you know"

 Michael Iatrou
 Department of Electrical & Computer Engineering
 University of Patras, Greece