mencoder avi performance

Michael Iatrou M_Iatrou at freemail.gr
Sun Dec 15 15:31:01 EET 2002

On Sunday 15 December 2002 06:01, Alexandros Papadopoulos wrote:

> Απλά προσπαθώ να έχω την καλύτερη δυνατή ποιότητα, και μετά λύπης μου
> παρατηρώ ότι ακόμα και με bitrates > 2200, σε ζόρικες σκηνές (έντονος
> ήλιος φάτσα στην κάμερα, ή γενικότερα πολλά όμοια χρώματα σε μικρό
> εμβαδό),

Α, από αυτό, δεν υπάρχει τρόπος να ξεφύγεις!
Είναι χαρακτηριστικό του Divx, αντιμετωπίζει όλα τα χρώματα με τον ίδιο τρόπο,
αντίθετα, με το ανθρώπινο μάτι που σε άλλα είναι ευαίσθητο και σε άλλο... δεν
καταλαβαίνει τίποτα.
Στο DivX 5.02 (σε όλη την σειρά 5.ΧΧ) υπάρχει ένα psychovisual φίλτρο, που
υποτίθεται ότι λαμβάνει υπόψην αυτές τις ιδιαίτερότητες του ματιού, αλλά δεν
δουλεύει καλά.

Πάντως, μια λύση είναι να χρησιμοποιήσεις τόσο κατά το encoding, όσο και κατά
το playback τα postprocessing features του Divx.
(man mplayer δες τα -pp και -npp options (αυτό που μάλλον θα κάνει τη δουλειά
σου είναι το -pp 0x7f), mplayer -npp help)
Θα σου κάνουν την εικόνα πιο smooth και λιγότερο crispy (δεν είναι ιδιαίτερα
καλό αυτό) αλλά θα γίνουν και τα macroblocks πιο  smooth, άρα λιγότερο
ενοχλητικά.

> ορισμένα artifacts (=τετραγωνάκια) είναι ορατά. Και δεν μιλάω
> για 22άρα οθόνη (ζήλιααα), ένα laptop έχω ο άνθρωπος...

ζήλια Χ 2 :-)

--
"Wisdom is knowing what to do with what you know"

 Michael Iatrou
 Department of Electrical & Computer Engineering
 University of Patras, Greece