el_GR.UTF-8 (was Re: Tonoi sto Redhat 8 (2))

Panayiotis Christodoulou pchristo73 at yahoo.gr
Sat Dec 14 18:54:00 EET 2002

Στις Σαβ 14 Δεκ 2002 02:32, ο Vasilis Vasaitis έγραψε:

>   Ναι, τίποτα το παράδοξο. Στα XFree86 4.2.0 προστέθηκε για πρώτη
> φορά υποστήριξη για UTF-8, με τη μορφή ενός γενικού Compose, ίδιου
> για όλες τις γλώσσες. Άπλά μετά εμείς αποφασίσαμε ότι είμαστε
> αριστοκράτες και θέλουμε ειδική μεταχείρηση, οπότε και στα 4.3.0 θα
> έχει δύο αρχεία, ένα το γενικό (en_US.UTF-8), και ένα το δικό μας
> (el_GR.UTF-8). ;^)

   Το παράδοξο, για εμένα, είναι ότι του παίζουν οι τόνοι χωρίς το «el»
καταχώρησις για τους τόνους τού «μονοτονικού», οπότε θα πρέπει να
παίζουν με κάποιον τρόπο!
   Όλα αυτά όμως δεν έχουν σημασία αφού από τα «XFree86 4.3.0» θα έχουμε
το δικό μας «el_GR.UTF-8» (εγώ το χρησιμοποιώ εδώ και μήνες -
Ευχαριστώ, Βασίλη!) το οποίο θα μας επιτρέπει να γράφουμε καί
   Α! Τώρα θυμήθηκα, Βασίλη, να σου αναφέρω ότι, στην «polytonic»
παραλλαγή τού πληκτρολογίου σου, δεν δουλεύει η απόστροφος (η λατινική)
οπότε εμείς οι «πολυτονικοί» θα πρέπει να αλλάζουμε σε λατινικό
πληκτρολόγιο για να την βάλουμε. (Εγώ πείραξα το «el» και βάζω
απόστροφο με «Alt+/».)
   Επίσης, καλό θα ήταν να βάζαμε και τα αρχαϊκά γράμματα για τους
φιλολόγους ή όποιους άλλους τα χρησιμοποιούν συχνά (κι εγώ τα
χρησιμοποιώ κάποιες φορές) κι ακόμα τα ελληνικά αριθμητικά σύμβολα.
Προτείνω την χρήση τού «Multi_key» και συμβατότητα με την
να τα βάλω με χρήση «Multi_key» αλλά για κάποιον λόγο δεν δούλεψε!

--
Παναγιώτης Χριστοδούλου
pchristo73 at yahoo.gr