Mandrake9+προβλήματα+SOlVED

V13 v13 at priest.com
Sat Dec 14 18:20:02 EET 2002

On Saturday 14 December 2002 16:15, Άγγελος Οικονομόπουλος wrote:

> iow: oxi, den uphrxe kanenas logos na sbhseis to ~/Mail kai h empeiria mou
> se anaba8miseis apo kde2->kde3 me kanei na upopteuomai pws oute ta upoloipa
> configuration files xrwstagane tooooooosa polla wste na prepei na ta
> sbhseis.

Epidi exo kai ego arketa megali empeiria se anabathmiseis toy kde... (To
palevo arketa xronia) (kai eidika to kmail), mporo na po oti to na sbiseis
pragmata apo to ~/.kde den einai kai toso kaki idea. To exo kanei arketes
fores kai pragmatika strosane ta pragmata.. Fysika den synisto na sbistei olo
to ~/.kde, alla ena mv ~/.kde ~/.kde.old kai meta epilektikh epanafora oson
theleis einai arketa kali idea...

Parola ayta.. to ~/Mail den exei kamia apolytos sxesi me to configuration toy
kmail... Ekei mesa krataei ta mails me to format poy toy exeis pei. Ton
katalogo ayton ton exo peiraksei mia fora mono kai ayto giati ypirxe mia
ekdosi toy kmail h opoia coriaze otan pigene se ena sygkekrimeno folder (Ton
opoio kai soytara)...

<<V13>>

p.s. POC:
drwx------    4 v13      root         4096 Oct  5 16:19 /home/v13/.kde
drwxr-xr-x    3 v13      root         4096 Jul 12 14:56 /home/v13/.kde2
drwx------    4 v13      root         4096 Nov  3  2001 /home/v13/.kde.2
drwx------    4 v13      root         4096 Oct  5 16:19 /home/v13/.kde.old
-rw-------    1 v13      root          477 Dec  6 14:11 /home/v13/.kderc