Mandrake9+προβλήματα+SOlVED

Nikiforakis Manos e_nikiforakis at yahoo.gr
Sat Dec 14 15:25:02 EET 2002

Τα ίδια με το Redhat 8.3 συμβαίνουν και στο Mandrake 9. Και λύθηκαν με τον
ίδιο τροπο!

>Τελικά, το πρόβλημα ήταν μάλλον βλακεία της Redhat.
>Ενώ εγώ έλεγα LC_CTYPE=el_GR,
>με locale charmap έπαιρνα τον πούλο:

>$ locale charmap
>ANSI_X3.4-1968

>Λύθηκε όταν ξαναδημιούργησα το el_GR, όπως είπε ο
>Αλέξανδρος Διαμντίδης:
>Να ξαναδημιουργήσεις το locale el_GR: Γίνε root και δώσε:
>localedef -ci el_GR -f iso-8859-7 el_GR

>Τώρα παίρνω:
>$ locale charmap
>ISO-8859-7

ΑΛΛΟ ΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ήταν ένα bug στο kmail όπου δεν μπορούσα να λάβω/στείλω mail
γιατί μου έβγαζε μύνημα "could not start proccess POP3". Αυτό οφείλονταν
μάλλον στις προηγούμενες ρυθμίσεις που είχα από το Mandrake 8.2. Σβήνοντας το
φάκελο Mail, και τα ~/.kde/share/apps/kmail και ~/.kde/share/config/kmailrc
και ξαναρχίζοντας τα kmail όλα καλά. Φυσικά ρυθμίσεις και παλιά mail χάθηκαν
:-)

Για όποιον έχει πρόβλημα με τον ήχο (ISA Soundcard) να πω πως πρέπει να
εγκαταστήσει τα pnptools κσι sndconfig, να τρέξει ως root το sndconfig, και
να περιμένει υπομονετικά να αναγνωρίσει την κάρτα του αφού αργεί τόσο ώστε να
νομίζεις πως κόλλησε ή κάτι τέτοιο :-)

Υ.Γ ξέρει κάποιος να μου πεί πως μπορώ να γράφω το σύμβολο του ευρώ και έπειτα
αν είναι εύκολο να το αντιστοιχείσω στο ALTGR+E ?