Screen Machine II module compile error

Βασιλειου Σπυρος alfadeck at freemail.gr
Fri Dec 13 21:56:01 EET 2002

Agaphtoi filoi

Xairete se olous.
An kai eimai kairo sthn lista einai h proth fora pou grafo.
Exo ena problhmataki me thn karta video Screen Machine II
ths FAST Multimedia. H karta einai ISA kai thn exo balei
se ena PIII/866 pou trexo Slackware 7.1  alla me kernel
2.4.9. O pyrhnas einai statheros kai ola mou douleyoyn apsoga.
Brhka apo to Internet drivers gia thn karta to ekana unzip/untar,
rythmisa oti xreiazetai dino na kanei compile (dioti o
kataskeyasths tou driver to exei etoimo gia kernel 1.2.12)
kai mou petaei to ekshs:

>Writing Space.c
>
>Building new smii_module
>ld: Attempt to do relocateable link with a.out-i386-linux input and
elf32-i386 o
>utput
>ld: final link failed: File in wrong format

Psiliazomai oti o kodikas einai gramenos gia A.OUT kai
epeidh ego to exo sthmeno se ELF kapoia lib thelei.
H mhpos kano kati lathos?
An thelei kapoia lib poia einai ayth kai pou thn brisko?

Eyxaristo ek ton proteron.

P.S. Eida oti yparxoun kai selides gia melh.
Prepei na kano xoristh eggrafh ekei?
Βασιλειου Σπυρος
Μηχανικος Δικτυων Η/Υ ΕΜΠ
E-mail: alfadeck at freemail.gr