Tonoi sto Redhat 8

Panayiotis Christodoulou pchristo73 at yahoo.gr
Thu Dec 12 21:47:01 EET 2002

Ο Nikos Kanellopoulos έγραψε:

>Ξέρει κανείς πως μπορώ να φτιάξω τους τονους στο Redhat 8;
>Στο 7.1 - 7.3 δούλευαν άψογα Άλλαξε κάτι σχετικό στα Χ;
>Όπως στα 7.1 - 7.3 έχω θέσει απλώς LC_CTYPE="el_GR".
>
>Αναφέρομαι στο KDE.
>Στο Gnome (με XkbOptions "grp:toggle", στο XF86Config ) ο κέρσορας
>μένει στο ίδιο σημείο χωρίς να βγαίνει τίποτα από ελληνικά
>(με Arial γραμματοσειρά).

   Νομίζω ότι το «Redhat 8» έχει προκαθορισμένη κωδικοσελίδα την
«UTF-8». Για κοίταξέ το!
   Αν συμβαίνει αυτό τότε ή πρέπει να χρησιμοποιήσεις το ελληνικό
πληκτρολόγιο και «Compose» που έχει φτιάξει ο Βασίλης Βασαΐτης(;) για
περιβάλλον UTF-8 (το χρησιμοποιώ εγώ σε «Debian» και παίζει μια χαρά
τρέχεις τις εφαρμογές σου κάτω από απλό «el_GR» (el_GR.ISO8859-7) ή να

Παναγιώτης Χριστοδούλου
pchristo73 at yahoo.gr

|   O Αλή Πασάς στα 1819:                                       |
|  «Εσείς οι Έλληνες, μπρε, κάτι μεγάλο έχετε στο κεφάλι σας.   |
|  Δεν βαφτίζετε πια τα παιδιά σας Γιάννη, Πέτρο, Κώστα, παρά   |
|  Λεωνίδα, Θεμιστοκλή, Αριστείδη. Σίγουρα κάτι μαγειρεύετε!»   |