MPlayer - split avis

P. Christeas p_christ at hol.gr
Thu Dec 12 17:34:01 EET 2002

Στις Πεμ 12 Δεκ 2002 3:46 μμ, ο/η Yannis Kotsinos έγραψε:
> Στις Πεμ 12 Δεκ 2002 12:39, ο/η Nikos Galanis έγραψε:

> errmm, ektos apo thn periptwsh poy to software poy xrhsimopoihses gia to
> splitting exei alla3ei kati sta dyo arxeia ena:
>
> %cat file2.avi >> file1.avi
>
> den 8a htan arketo???
[Πρίν το δοκιμάσω ο ίδιος] νομίζω ο mplayer δέχεται πάνω από ένα input file.
δηλ. mplayer file1.avi file2.avi
Όπως είδα, κλείνει και ανοίγει το παράθυρο.
Υπάρχει (αν θυμάμαι καλά από το man page) κάποιο option για να πάρει πολλά
αρχεία με αυτόν τον τρόπο (κοίτα μήπως του mencoder είναι διαφορετικό
κιόλας).