MPlayer - System Crashes

Stella Korakaki skor at freemail.gr
Thu Dec 12 12:11:14 EET 2002

Εχω εγκατεστημενο  RedHat 7.3 σε ενα laptop με ΑΤΙ radeon 8mb. Εχω εγκαταστησει τον αντιστοιχο driver για ΑΤΙ απο το gatos.sourceforge.net.

Αφου εκανα compile το MPlayer-0.90 δειχνει να παιζει κανονικα τα παντα και fullscreen (χρησιμοποιω τον Xv video driver), παντα εκει που παιζει, συνηθως avi αρχεια, σε ασχετη χρονικη στιγμη κολλαει εντελως το συστημα! Μετα το restart τα logs δεν δειχνουν τιποτα ιδιαιτερο απλα μια αναφορα στον trident ο οποιος απ'οτι καταλαβα ειναι 3d accelerator ή κατι τετοιο.

Τελοσπαντων... Ξερει κανεις τι μπορω να κανω για να βλεπω ταινιες χωρις να κολλαει?