OpenCD: ελληνικό;

Theodore Dounas tdounas at yahoo.com
Wed Dec 11 11:32:21 EET 2002

--- Dimitris Anastasiadis <dimanast at nxt.gr> wrote:
> oson afora to nomiko thema......
>
> an mpei i sdoe sto magazi mou pou exo stisei desktops se px.
> mandrake kai
> server se redhat  pou ta exo katevasei apo to net  ti ginete?
>
> tha mou zitisoun adies gia ayta i gnorizoun kai aytoi gia to
> open-source
> software?

  basika den tous endiaferei katholou an einai open h closed source ,

auto pou theloun na doun einai an plhrwneis forous , opote tha
zhthsoun timologia gia kathe software (ypotithetai) pou tha broun se
H/Y.... opote ta downloaded OSes h programmata den tous
kalyptoun,alla an agoraseis mia fora 1 box,kai exeis timologio,
mporeis na to foreseis se osous h/y theleis afou h GPL to epitrepei
kai otan me to kalo erthoun na tous deixeis timologio kai na
exhghseis ...auta.