Greetings to All

Panayiotis Christodoulou pchristo73 at yahoo.gr
Wed Dec 11 00:25:01 EET 2002

Στις Τρι 10 Δεκ 2002 23:21, ο P. Christeas έγραψε:

> Κάντε του δώρο μία στολή από αμίαντο (αυτή που έχουν οι πυροσβέστες).
> Εμείς είμαστε συνηθισμένοι στις υψηλές θερμοκρασίες..

Ευχαριστώ για την προσφορά, αλλά όποιος έχει περάσει κάποιο καλοκαίρι
του (όπως εγώ) σε σχολή Υ.Ε.Α. (σχολές Υποψηφίων Εφέδρων Αξιωματικών
π.χ. Σχολή ΜηΧανικού, Σ.Ε.Α.Π. κ.λπ.) θα γνωρίζει ότι οι απόφοιτοί τους
αντέχουν σχεδόν στα πάντα!

--
Παναγιώτης Χριστοδούλου
pchristo73 at yahoo.gr