OpenCD

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Tue Dec 10 18:18:38 EET 2002

On 2002-12-10 09:37, Nikos Galanis <chem482 at edu.uoc.gr> wrote:
> Εάν έναν χρήστης έχει συνηθίσει τον mozilla στα windows τότε, μόλις
> κάτσει σε ένα μηχάνημα που τρέχει linux, στο σπίτι ενός γνωστού ή σε
> κάποιο πανεπιστήμιο, δεν θα αντιμετωπίσει κανένα πρόβλημα! Αντιθέτως
> οι περισσότεροι χρήστες όταν βάζουν linux και δεν έχουν ξαναδεί στη
> ζωή τους τον mozilla, ψάχνουν για τον explorer και τελικά νοιώθουν
> ότι είναι αναγκασμένοι να χρησιμοποιήσουν κάποιον browser τον οποίο
> δεν γνωρίζουν (ο οποίος βέβαια μπορεί να είναι και καλύτερος!) Το
> ίδιο συμβαίνει και με το OpenOffice, με το Gimp και τόσα άλλα
> [...]

Εγώ έχω πάθει το ίδιο, αλλά σε χειρότερη μορφή.  Δεν μπορώ να κάνω
τίποτα σοβαρό στα Windows, γιατί κολλάω σε βασικά προγράμματα όπως
``Σιγά μη κάθομαι σε κάθε WinPC να κατεβάζω από πεντακόσιες μεριές,
οχτακόσια διαφορετικά `Utilz' και `Appz', για να μπορέσω π.χ. να κάνω
edit σαν άνθρωπος ένα αρχείο κειμένου με μερικές εκατοντάδες γραμμές.''

Η λύση είναι ακριβώς αυτή που περιγράφεις.  Κατέβασα το VIM :-)