Input/output error se file!!!

Giannis Papaioannou jhn at egnatia.ee.auth.gr
Tue Dec 10 15:25:01 EET 2002

On Mon, 9 Dec 2002, Pavlos Parissis wrote:

>Meta dinw se olla ta files to home fine -type f -exec md5sum {} \; > foo
>kai den peira kanena error.

To md5sum de sou leei na exeis corrupt arxeia h' filesystem, prepei na
exeis to palio md5sum na to sygkrineis me to kainourgio md5sum kai an
einai diaforetika tote aplos 3ereis oti ta arxeia exoun ypostei allages,
oxi omws aparaithta filesystem corruption.

Gia auto synh8ws to xrhsimopoioun gia na eleg3oun an ta arxeia se ena
CD einai enta3ei, sou dinoun mazi me to iso kai ena mdsum arxeio apo ta
prototypa arxeia, dhmiourgeis ena mdsum arxeio apo to teliko CD pou exeis
kai an den yparxoun diafores ola einai ok.