OpenCD: ελληνικό;

Nikolaos Dionysopoulos nikosdion at in.gr
Tue Dec 10 14:56:22 EET 2002

fateswarm wrote:

[snip]

> Hmmm.. kalh idea, se merikous omws isws leitourgisei antistrofa!
>
> "Na des, _ola_".. (ennoeitai la8os auto) "..ola paizoun se windows apo
> to programmata tous, ara blakies lene na balw linux".

Έχεις δίκιο... Ξέχασα να πω το σημαντικότερο, ότι στο φίλο μου έκανα και
μια live επίδειξη του Linux στο σπίτι μου και ο άνθρωπος τρελάθηκε όταν
είδε προγράμματα ανοιχτά ταυτόχρονα σε 4 virtual desktop, δισκέττα να
γράφει και DVD να παίζει χωρίς να χάνει καρέ και μάλιστα σε έναν Pentium
III / 450 :)

Όσο για το αν βρίσκει κάποιος καλύτερο το OpenOffice ή το gnumeric για
να κρατήσει αρχείο με τα δελτία που παίζει στο στοίχημα (λέμε τώρα...),
μάλλον είναι θέμα συνήθειας και όχι θέμα σκέψης τι τον συμφέρει.

[snip]

> Epishs kati shmantiko! Proupo8etei na _KSEREI_ o kosmos oti
> xrhsimopoioume linux.
>
> Phres upologisth me windows panw; Sta statistika proerxomena apo busmata
> ths MS eisai windows user fusika. Auta prepei na legontai.

Ο υπολογιστής που είχα πάρει τότε (Σεπτέμβρης 99) είχε Windows 98 και
Office 97 φοιτητικό τα οποία τα πλήρωσα -κρατηθείτε- 60.000 δρχ!!! Δεν
ήξερα, δεν ρώτησα, ρίχτε μου μια μούτζα :p

--
Nikolaos Dionysopoulos
Student of Mechanical Engineering @ AUTh