Help

Al. Andreou ee4299 at EE.TEIATH.GR
Mon Dec 9 21:18:01 EET 2002

> Auto pou thelw na rwtisw den exei sxesi me Linux alla me Unix kai
> sigkekrimena me IRIX. Agorasa ena SGI (Silicon Grapfics) Indygo 2 kai
> thelw na egkatasteisw ena modem 56K serial i kapio ISDN modem.

Hehe h erwthsh soy einai SGI-specific. To kalytero meros gia tetoies
erwthseis einai to news:comp.sys.sgi.hardware.

An den apatwmai oi SGIs exoyn standard seiriakes 8yres (oi Octane exoyn
telos pantwn). An baleis to modem panw 8a doylepsei. Xrhsimopoihse kapoio
ergaleio san to cu gia na to dokimaseis (cu -l /dev/cua01 kai
plhktrologhse entoles AT. ~. gia na kleiseis).

--
Al. Andreou <ee4299 at ee.teiath.gr> | http://nemesis.ee.teiath.gr/~ee4299/