DVD rip me mplayer (was: Mplayer, Quicktime and Mr. Sorenson)

Michael Iatrou M_Iatrou at freemail.gr
Mon Dec 9 20:21:02 EET 2002

On Monday 09 December 2002 04:25, fateswarm wrote:

> [...]
 channels downmixed to LR) ακούγεται αισχρά (ειδικά αν η

> Ena divx to opoio exei sa skopo na deis mia tainia h opoia exei hdh
> xasei ena megalo meros ths poiothtas ths logw tou xamhloterou bitrate,
> de nomizw na xalasei me 128kbit hxo!

Μην μπερδεύεις την ποιότητα του ήχου με την ποιότητα της εικόνας.
Το γεγονός ότι η εικόνα δεν είναι ποιότητας MPEG2 δεν σημαίνει ότι πρέπει να
σκατώσεις και τον ήχο!

Εξάλλου, δες τι γράφω πάνω πάνω: "Προσωπικές παρατηρήσεις".
Και ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ με καίει πολύ να είναι καλός ο ήχος (πες πως είναι ένα ανώμαλο
φετίχ)

> Epishs, gia na deis diafora se hxo panw apo 128kbit prepei na exeis kalo
> stereofoniko susthma.

Έχω.

> eironika. Gia to meso omws xrhsth, to na les "ftiaxnw divx me 800kbit
> video alla an kanw to audio < 160 einai aisxro", sorry alla einai
> asteio:>

Μα δεν είπα ποτέ τέτοιο πράγμα!!!
Κάθε άλλο, δες το πάλι παρακάτω, είπα ότι οτιδήποτε κάτω από 1200kbps video
δεν είναι καλό!

 και τόσο αισχρά χρώματα που δεν αξίζει να την κρατήσεις.

 ποιότητα της εικόνας για να κρατήσεις την αυθεντική εξακάναλη

> Ma an einai 448kbit o hxos de 8a mporeseis na kaneis 1200kbit thn eikona
> se 1mish ora.

1) Λίγες ταινίες έχουν πέσει στα χέρια μου που να έχουν 448kbps ήχο
2) Σε αυτές μπορείς να κάνεις transcode σε μικρότερο br τον ήχο

 αξιοπρεπή ήχο. Αν είναι περισσότερο από μιάμιση ώρα, την κάνεις 2

> Bazeis kaloupia kai den einai swsto. Analoga me th periptosh pane auta.
> An kaneis kati gia proswpikh xrhsh h' prepei na to katebaseis kai exeis
> ena "mpouri" gia auto to skopo, kaneis auto.

Ναι ρε παιδιά, γενικές διαπιστώσεις είναι αυτές, δεν είπα ότι είναι ο απόλυτος
κανόνας ή ότι εφαρμόζονται σε κάθε περίπτωση!

> De mporw na katalabw giati bazeis kaloupia se auta ta pragmata otan
> polus kosmos den endiaferetai gia poiothta near-DVD.

Γιατι εκφράζω προσωπικές παρατηρήσεις και γιατί ενδιαφέρομαι για την ποιότητα!
Στο κάτω κάτω, το πως αντιλαμβάνεται καθένας την ποιότητα και τι ακριβώς
ζητάει είναι καθαρά υποκειμενικό.

> Eksalou, se 5-10 xronia to divx 8a mas fainetai opws tora koitame to
> VCD. Gia na mh pw xeirotera(mias kai isws tote blepoume to DVD opws tora
> blepoume to VCD, an kai de nomizw)

Μέχρι τότε, ποίος ζει ποίος πεθαίνει. :-)
Το θέμα είναι ότι κάνουμε τώρα, να το κάνουμε όσο γίνεται καλύτερα με τα
σημερινά κριτήρια.

--
"Wisdom is knowing what to do with what you know"

 Michael Iatrou
 Department of Electrical & Computer Engineering
 University of Patras, Greece