OpenCD: ελληνικό;

V13 v13 at priest.com
Sun Dec 8 17:34:01 EET 2002

On Saturday 07 December 2002 19:08, DJ Art wrote:

> Δεν ξέρω το κατά πόσο βοηθιέται η διάδοση του Linux με το να δίνεις
> στους windowικούς να χρησιμοποιούν Opensource προγράμματα.

Ομοίως δεν ξέρω κατά πόσο βοηθάει τη διάδοση του Linux το να μην δίνεις τα
opensource προγράμματα. Ξέρω όμως ότι δεν στηρίζεις την opensource ιδέα με το
να προσπαθείς να κρατάς τα opensource προγράμματα για ένα κομμάτι μόνο του
πληθυσμού γιατί:

α) Τα κάνεις και εσύ με την σειρά σου proprietary (κατά κάποιο τρόπο).
β) Απομακρύνεις πιθανούς (μελλοντικούς) opensource developers.
γ) Περιορίζεις την διάδοση των opensource προγραμμάτων αυξάνοντας την αναλογία
χρήσης closedsource/opensource.

<<V13>>