OpenCD: ελληνικό;

Michael Iatrou M_Iatrou at freemail.gr
Sun Dec 8 16:40:01 EET 2002

On Sunday 08 December 2002 00:38, fateswarm wrote:

> [...]
 compile για Win και τα έβαλαν σε ένα CD, δοκιμασμένο ώστε να

> Βοηθάει την open source λογική, όχι όμως το Linux.
>
> Αν θες να προωθήσεις το Linux δεν δίνεις open source σε win users. Οχι
> πως δε δίνεις γενικά, αλλά για το συγκεκριμένο σκοπό είναι χαμένος
> χρόνος.

Μα καλά, τι λέτε μωρέ!
Δηλαδή τι πιστεύετε, ότι μια ωραία ημέρα θα ξυπνήσει ο καημένος ο Windows User
και θα πει "Σήμερα είναι η ημέρα που θα πετάξω τα Windows, θα κάψω ότι
proprietary software έχω στην κατοχή μου και θα περάσω Debian GNU/Linux και
από εδώ και πέρα δεν θα χρησιμοποιήσω software που δεν είναι GPLed!" ;

Αν δεν δει ο άλλος στο περιβάλλον που έχει συνηθίσει (Windows) πως παίζουν
αυτά τα έρημα τα Open Source προγράμματα, με τι διάθεση να πάει στο Linux;
Γουρούνι στο σακί, ο απλός χρήστης δεν παίρνει! Και εδώ που τα λέμε, καλά
κάνει!

Αν θες να προωθήσεις το Linux, δείχνεις στο κόσμο μερικά επιτεύγματα της Open
Source community και μετά του λες, ξήλωσε τα Windows και βάλε Linux.

Για να μην πω, και πέσετε να με φάτε, ότι το πέρασμα από Windows σε Linux
μπορεί να γίνει πιο εύκολα αν κάπου εκεί στη μέση μπει το cygwin.

Όλα τα παραπάνω αναφέρονται στον απλό, δειλό, διστακτικό χρήστη που θέλουμε να
τον παρακινήσουμε να βάλει Linux, ενώ αυτός ήδη φοβάται τα Win,  *ΔΕΝ*
ισχύουν για τους power users που έτσι κι αλλιώς ψάχνονται... η μόνη
παρακίνηση που χρειάζονται αυτοί είναι ένα CD με το Slackware ;-)

--
"God is real, unless declared integer"

 Michael Iatrou
 Department of Electrical & Computer Engineering
 University of Patras, Greece