OpenCD: ελληνικό;

P. Christeas p_christ at hol.gr
Sun Dec 8 02:04:01 EET 2002

Στις Σαβ 07 Δεκ 2002 7:08 μμ, ο/η DJ Art έγραψε:

> Δεν ξέρω το κατά πόσο βοηθιέται η διάδοση του Linux με το να δίνεις
> στους windowικούς να χρησιμοποιούν Opensource προγράμματα.
>
> Απλά τους κάνεις να αισθάνονται ακόμα πιο "βασιλιάδες" στο λειτουργικό
> τους.
>
> και στο τέλος, το αποτέλεσμα που θα εισπράξεις είναι: "τί linux και
> αηδίες?? εγώ στα αγαπημένα που ΧΠ τρέχω όλα τα προγράμματα, οπότε είμαι
> υπερ-ευτυχισμένος".
>

> μακριά το open source από τα windoze, κάνει κακό. Εκεί δεν υπάρχει
> κοινότητα αλληλο-υποστήριξης όπως προαναφέρθηκε σε άλλο thread, μόνο
> κατασπαραγμός και αντιγραφή :)

> [...]

Έχετε δίκιο για τα πρώτα. Είμαι από αυτούς που πιστεύουν π.χ. οτι το wine δεν
πρέπει ποτέ να φτάσει την 1.0 .
Όμως δεν πρέπει να τιμωρούμε τους δύστυχους αυτούς χρήστες και να τους
αφήνουμε να νομίζουν οτι εκείνα τα shareware προγράμματα που παίρνουν από τα
περιοδικά (και λήγουν σε 10 μέρες) είναι φοβερά..
Για τους δύσπιστους (που αποφεύγουν το linux) καλύτερα είναι να τους το
δώσουμε με δόσεις. Πρώτα να δούνε οτι το OO είναι άξιος αντικαταστάτης του
αντίστοιχου Μ$, να δούνε οτι το GIMP είναι *το καλύτερο* πρόγραμμα
επεξεργασίας εικόνας και μετά (όταν τα συνηθίσουν λίγο) να πάνε και στο
linux.
Κάποιοι δίνουν 6 ευρώ για ένα περιοδικό με το AC_Dsee κλπ. Γιατί να μήν πάρουν
με 1 ευρώ το GIMP; Είναι κακό να καρατάμε αποστάσεις από αυτούς . Δεν φταίνε
αυτοί.