OpenCD: ελληνικό;

fateswarm admin at www0.org
Sun Dec 8 00:57:01 EET 2002

On Sat, Dec 07, 2002 at 07:08:40PM +0200, DJ Art wrote:

> Δεν ξέρω το κατά πόσο βοηθιέται η διάδοση του Linux με το να δίνεις
> στους windowικούς να χρησιμοποιούν Opensource προγράμματα.

Βοηθάει την open source λογική, όχι όμως το Linux.

Ξέρω πως αυτά που είπε εδώ ο DJart θα ακουστούν σαν «κακίες» από πολλούς,
αλλά είναι εν μέρει η πραγματικότητα.

Αν θες να προωθήσεις το Linux δεν δίνεις open source σε win users. Οχι
πως δε δίνεις γενικά, αλλά για το συγκεκριμένο σκοπό είναι χαμένος
χρόνος.

Open Source είναι και το Netscape/Mozilla, δε τους είδες να μάθουν ποτέ
τίποτα από αυτό το γεγονός.

Αν θες να προωθήσεις τη GPL λογική τότε ναι, δώσε open source. Αν θες
να προωθήσεις το Linux, τότε Linux που θα καταφέρει και τα δύο.

- mike