extrernal modems

George Billios gbil at nospam.otenet.gr
Sat Dec 7 17:36:01 EET 2002

Al. Andreou wrote:
> Μήπως ξέρεις αν δουλεύουν τα USB crypto κατευθείαν ή αν είναι winmodem
> γιατί τα έπαιξε το modem με την βραδινή καταιγίδα και σειριακό Crypto
> δεν βρίσκω στην περιοχή μόνο μερικά πανάκριβα US Robotics.
>

> Εκεί, όμως, που τα άλλα modems γίνονται ψησταριές τα U.S. Robotics άντε να
> αποσυνδεθούν.
>
> WYPIWYG.
>
> --
> Al. Andreou <ee4299 at ee.teiath.gr> | http://nemesis.ee.teiath.gr/~ee4299/
>                                   | http://hydra.hellug.gr/

Κοίτα και τώρα US Robotics έχω αλλά ψήθηκε με την χθεσινή βροχή. Όμως οι
τιμές τους τώρα είναι πολύ πιο ακριβές σε σχέση με τα άλλα modem
αναλογικά με την εποχή που πήρα εγώ το δικό μου. Το κακό είναι ότι δεν
μπορώ να αγοράσω το crypto USB να το δοκιμάσω και αν δεν κάνει να το παω
πίσω και να πάρω το USR.