DVD rip me mplayer (was: Mplayer, Quicktime and Mr. Sorenson)

fateswarm admin at www0.org
Sat Dec 7 12:41:01 EET 2002

On Sat, Dec 07, 2002 at 10:47:15AM +0200, Michael Iatrou wrote:

> Έχω μια ερώτηση επί του θέματος: υπάρχει (στο Linux προφανώς) κάποιο tool για
> video editing που να υποστηρίζει επεξεργασία AC-3 ήχου;

Milas gia encoding; To mencoder/mplayer mporei apla na kanei copy ton
ac3 hxo enos dvd amesa se ena avi. (anti gia options ston ixo, dineis
option "copy"). Pi8anotata na kanei kai encoding se ac3.

> ...και όχι, το encoding σε win, δεν είναι πιο δύσκολο/κουραστικό. Απεναντίας,
> εκεί είναι το καλό ότι υπάρχει ένα tool για ότι μπορείς να φανταστείς...

Exw kanei kai ta dio. Ta gui apps crasharoyn eukolotera kai sinithws
douleuoun polu pio arga, kai na mh poume tora gia to poso axrhsto einai
ena ologklhro MS x server apo panw na douleuei sunexws thn ora pou hdh
de 8es na perimeneis toses ores.

Epishs uparxei auto to ili8io feeling sta windows pws oti kaneis sxetika
me divx einai "warez" kinish. Sto linux ola ta tool pou douleuoume gia
tetoies douleies einai gpl, kai exoyn fanera ta site tous gia na ta dei o
kosmos, de trexoume sta A germaniko site me to katamauro fonto to opoio
exei allaksei 37 ISPs se ena xrono, gia  na katebasoume sta kryfa to
smartripper "prin mas piasei kaneis"..