DVD rip me mplayer (was: Mplayer, Quicktime and Mr. Sorenson)

Athanasios Sidiropoylos msx at kil.forthnet.gr
Sat Dec 7 07:09:01 EET 2002

George Daflidis-Kotsis wrote:

| An kai den exw kanei pote DivX se linux oi erwthseis sou einai ligo
| polu koines kai me alles platformes.

Poly kakos
Para poly kakos.... Thn deytera me ton kidemona sou 8-))
Egw anti8etos den exw kanei akoma aythn thn doulia se windows.... kai
fobame oti einai arketa poio kourastiko/diskolo apo osa exw
akousei/diabasei.

| Nai, apla perimene na exeis latency kai sto encoding kai sta alla
programmata.

Gia na to 8esw ligo poio apla......
Einai mia akoma baria efarmogh pou trexeis sto background. An exeis
mixanima me @@ sta @@ sou an exeis @@ mixanima 8a perimeneis aiwnia 8-)

Gia to encoding den xriazete....
Alla epidi otan 8a blepeis 8a sou dimiourgisei problimata...
Antikatestisethn TWRA. Exw ki egw mia idia kai mou bgazei minima oti den
exei to mixanima mou arketh epejergastikh isxh otan blepw tainies (kai
exw dyplo Atlon sta 2000+)

| Apo oso 3erw oxi, to encoding ginetai ka8ata sth CPU.

| E3artatai apo to DVD pou exeis ws source (diarkeia tainias, bitrate se
MPEG-4
| klp).
|
| 8a sou elega na baleis ena minimum 4GB gia ta VOB files kai alla 2GB
peripou
| gia ta endiamesa files (teliko video stream, hxo, muxed video kai hxo).
|
| Maximum einai ta 6GB gia VOB + 2GB gia ta upoloipa.
|
| Auta mou leei h peira mou toulaxiston.

Kala esy riping sto forito 8a kaneis ? 8a to lioseis to kaimenoulh.....
Den to lipase ka8olou ?

| Koita3e, to source pou diabazeis einai p.x. 6GB (~6000MB) kai to diabazeis
| mesa se 8 wres (pou 8a sou parei to 2o pass[0] opou kaneis to pragmatiko
| encode ths tainias), dhladh diabazeis 0.2 MB/sec peripou.
|
| An upo8esoume pws kaneis to DivX na xwraei se 2 CD (dhladh 1440MB
peripou),
| grafeis 0.05 MB/sec sto disko.
|
| Sunolika diakinountai sto bus 0.25 MB/sec pou einai tipota :-)
|
| Olo to stress peftei sth CPU.
|
| Eimai sigouros pws ena SMP susthma 8a exei polu kaluteres apodoseis.

Distixos epidi tinxanei na exw tetio sistima mporw na sas diabebeosw oti
den mirazete h doulia anamesa stous dyo epejergastes. Aplos o enas
analonete 100% sthn diadikasia simpieshs kai o allos kanei ta magika tou
gia na grafoun ta dedomena ston disko na diabastoun nea dedomena apo thn
pigi kai ta lipa ka8os kai oti allh litourgia kaneis ekinh thn wra. Oxi
oti den epireazei 8etika... apla oxi oso 8a mporouse.

| HTH.
|
| Filika.
|

| [0] Nai, proteinomenh me8odos einai 3exwristo encode tou hxou,
|     2 passes gia to video (to prwto gia na grapseis logfile
| 	me stats gia to ka8e frame kai to deutero gia na kaneis
| 	encode to video bash tou logfile apo to 1o pass) kai meta
| 	mux video kai hxo.

Arxizw na amfibalw gia thn xrisimotita tou deyterou pass edw pou ta
leme. Einai toso kalh h poiotita sto proto ...... Alla afou exw
epejergastikh isxh parapanisia... den skotizome kai toso. Kai exw kai to
kalo oti pianei sxedon akribos oso 8elw se xoro me dyo perasmata (me ena
mono 8a jefigei sigoura eite pano eite kato).

Sidhropoulos A8anasios
msx