Mplayer, Quicktime and Mr. Sorenson

Steve Stavropoulos steve at math.upatras.gr
Fri Dec 6 17:37:01 EET 2002

 Quick Howto gia to pws na kanete ton mplayer na paizei quicktime videos
kwdikopoihmena me ton Sorenson codec. (basismeno sto
ftp://mplayerhq.hu/MPlayer/releases/codecs/qt-howto.txt)

 1. Katebaste th latest cvs version tou mplayer kai kante configure
etsi:
   ./configure --enable-qtx-codecs

 2. Katebaste to
ftp://mplayerhq.hu/MPlayer/releases/codecs/qt5dlls.tar.bz2 kai kante to
extract sto /usr/lib/win32 (h opou allou exete orisei). Ta arxeia pou 8a
prepei na exete einai ta e3hs:
 QuickTime.qts, QuickTimeEssentials.qtx kai qtmlClient.dll

 3. Twra 8a prepei na mporeite na pai3ete Sorenson Encoded quicktime
videos (kyriws trailer tainiwn) me ton mplayer xwris kanena problhma.

PS. Gia to trailer tou "The Two Towers" 8a prepei na dwsete -vid 5 ston
mplayer gia na to pai3ei mias kai sto video track 1 exei kati allo
asxeto (kapoio menu nomizw) kai to actual trailer einai sto track 5.

PS2. Mhn 3exasete na parete kai to cvs apo ffmpeg gia to libavcodec/
dir. (einai included sta releases, alla oxi sto cvs)