Cdrecord speed

DJ Art djart at linux.gr
Fri Dec 6 12:22:02 EET 2002

Tom Diamond wrote:
> Γεια,
>
> Έχει καταφέρει κανείς να γράψει cdάκια με ταχύτητα παραπάνω από 24x;
> Έχω ένα Teac 40/12/48 και cdrecord 1.11a40. Του λέω να γράψει σε 40x,
> ξεκινάει (όπως είναι φυσικό) σε 20, πάει 24 και μόλις προσπαθεί να
> ανεβεί στα 32, η fifo και το buffer του drive αρχίζουν να παίζουν σαν
> τρελά με αποτέλεσμα καθυστερήσεις, πολλά "buffer underruns predicted"
> (και κανα δυο καμμένα cd ...). Δοκίμασα να αυξήσω το μέγεθος της fifo
> (από 8MB σε 16 και 20) αλλά τίποτα. Το πρόβλημα υπάρχει και σε on the
> [...]

εγώ έχω ακριβώς το ίδιο πρόβλημα, αλλά αντίστροφα:

έχω ένα Plextor 24/10/40Α ως primary slave (με secondary slave ένα
Ηitachi 7500) και primary master τον σκληρό δίσκο των windows και
secondary master του linux.

Στο linux γράφει τα πάντα σε όλες τις ταχύτητες. (αλλά ας ξεχάσουμε τα
on the fly, ας πούμε μόνο με image από το δίσκο).

Στα windows πάνω από 12χ δεν γράφει "σωστά" με τίποτα. Δηλαδή, όταν πάει
16χ, 20χ και 24χ πέφτει συνέχεια το buffer του cdrw, κάνει underruns και
... λόγω burnproof το δισκάκι γράφεται, βέβαια, αλλά τα δικά μου νεύρα
γίνονται χάλια.

παντού ενεργοποιημένο το dma, με το τελευταίο nero στα windows και με
80ΜΒ fifo!!!!, ενώ στο linux χαλαρά (ακόμα και τα on the fly γράφει) με
μόλις 1MB fifo (το default του cdrecord αν δεν κάνω λάθος).

κοντεύω να τρελαθώ κάθε φορά που το σκέφτομαι ....