Kernel: το kill δεν πιάνει, τί σημαίνει αυτο

Pantelis Antoniou panto at intracom.gr
Thu Dec 5 10:59:01 EET 2002

Άγγελος Οικονομόπουλος wrote:

>kala mh biazesai toso, twra opou na nai 8a to steilei. nomizeis oti einai
>eukolo na bgazeis apo to kefali sou noumera? ase pou meta prepei na ta
>kaneis na moiazoun ligo me to output ths ps, giati mporei na petaxtei
>kanenas kakoh8hs kai na pei "ma auta apokleietai na exoun bgei apo thn ps,
>den uparxei F state". nai, mporei na einai duskolo na to pistepsete, alla
>stis meres mas o kosmos einai toooooso kakos pou kolaei se tetoies
>leptomereies kai den mporei na ektimhsei th dhmiourgikh douleia tou poster.
>
>ntroph, aisxos kai krima mas

Aman re paidia. Kernel bug einai.
O 2.5 einai development kernel. An den eisai
linux developer, MHN TON XRHSIMOPOIEIS.
O 2.3 mexri na ftasei sto 2.4 eixe paei se noumero >100.
Gia na mhn milhsoume gia to oti den sta8eropoih8hke prin
to 2.4.9.

Exei meinei h process se katastash non-interruptible sleep.
To mono pou mporei na kanei einai na steilei
sthn linux-kernel h sto bugzilla gia ton kernel plhrofories pws tou synebei.
Stamathste thn parla epitelous.

Aman