Kernel: το kill δεν πιάνει, τί σημαίνει αυτο

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Wed Dec 4 22:35:02 EET 2002

On 2002-12-04 20:26, V13 <v13 at priest.com> wrote:

> De moy les.. h ps poy exeis poso kala ta paei me ta threads toy 2.5?
> Ti libc exeis?

Έχει καμία απολύτως σημασία.  Σχεδόν τον παρακαλάει η μισή λίστα να
στείλει το output της ps εδώ και μέρες.  Είναι προφανές ότι δεν θέλει
να τρέξει την ps.  Εγώ προσωπικά, από δω και πέρα αν λέω σε κάποιον
"τι δείχνει το ps" και στο αμέσως επόμενο reply δεν έχει copy/paste
από ps output θα αγνοώ όλο το γράμμα :P