1)simbatotia linux me msoffice?2)antivirus gia linux?

dsak dsak at delta.edu.gr
Wed Dec 4 15:42:01 EET 2002

gia se olous,
ime kenourios ston kosmo tou linux ,kai molis egkatestisa to mandrake9.
thelo na rotiso an gnorizi kanis...
       1)    to linux to xrisimopio stin doulia kai ergazome se arxia allon pou ta dimiourgoun me to office tis microsoft.
            to erotima ine,sto linux iparxi kapio programa pou na ine simbato 100% me ta arxia word k excel tis microsoft,xoris na ta alioni (aliosi legontas px ,na min alazi mono tou to megethos tis gramatosiras ,tin stixisi ...)
 2) iparxi kapio sobaro antivirus gia linux?me tin norton pou epikinonisa me anefere pos den iparxi ekdosi gia  linux.exete na protinete kati?an ne pou mporo na to bro???

efxaristo prokatabolikos
dsak at delta.edu.gr