Kernel: το kill δεν πιάνει αυτο

P. Christeas p_christ at hol.gr
Wed Dec 4 13:09:01 EET 2002

Στις Τετ 04 Δεκ 2002 2:55 πμ, ο/η V13 έγραψε:

> Atopo.. An einai zombie tote den yparxei.. Yparxei mono sto process table.
> Einai *praktika* kai *theoritika* adynato na ginei ayto.. Gia ayto
> ksanarotao.. POS eides oti einai zombie? Egrafe <defunct> sto ps ? Eixe VSZ
> iso me miden? Elege Z sto ps ?

Έγραφε και <defunct> και είχε Ζ στο ps. Μιλάμε για ένα απλό instance του gimp
εδώ, κανένα ειδικό πρόγραμμα.

> Merikes fores to man se glytonei apo arketo psaksimo... (man 2 signal)
Έψαχνα και για άλλα στοιχεία εκεί..

> Pos to elegkses to oti den epiase to STOP ?
Το STOP δεν έπρεπε να φέρει το process σε κατάσταση "Τ"; Ή, τεσπα, να κάνει
οποιαδήποτε διαφορά; Έστειλα αρκετές φορές STOP και το process συνέχιζε
κανονικά..

Αυτό ψάχνω κι εγώ να δώ.