Kernel: το kill δεν πιάνει αυτο

P. Christeas p_christ at hol.gr
Tue Dec 3 00:54:01 EET 2002

Στις Δευ 02 Δεκ 2002 11:52 μμ, ο/η V13 έγραψε:

> Δεν μας λες και τα αποτελέσματα ώστε να αρχίσει κατάλληλο flame ?

Αμα ρίξεις όλο το μπιτόνι με την βενζίνη στην φωτιά, θα γίνει έκρηξη και μετά
η φωτιά θα σβήσει.
Καλύτερα να το ρίχνεις λίγο-λίγο.
Μπορείς να βγάλεις τα συμπεράσματά σου διβάζοντας το thread..

υγ. το πρώτο mail μου ήταν επίτηδες δυσανάγνωστο, για να μην πάρω απαντήσεις
του τύπου "Ctrl+C δοκίμασες;"