Distros

John Salatas john at csn.gr
Thu Aug 29 12:52:00 EEST 2002

On Wednesday 28 August 2002 18:38, Giorgos Keramidas wrote:

> Auto einai ena apo ta megala, anapanthta erothmata, pou me ton Photi
> Georgato sizitousame wres epi wrwn.  Pote arxizei h eukolia kai
> ginetai empodio sto na mathei kaneis kapoia xrhsima pragmata, kai ti
> epiptoseis exei auto ston tropo pou douleuei kapoios.  Gia auto to
> teleutaio pou les, eixame katalhksei (an 8umamai kala) ston ejhs
> endiaferonta aforismo:
>
> 	An uparxei o ``eukolos tropos'' den einai kako na ton
> 	xrhsimopoieis, alla einai kako na ton afhneis na se empodizei
> 	apo to na matheis kai allous tropous.

> [...]

Entaxei re paidia. Den eipame na to kanoume kai thema.
Proswpika pisteuw oti oi dianomes debian kai slackware (opws kai to lfs)
xefeugoun apo tis ypoloipes (Redhat, Suse, Mandrake, ...). Twra to poia tha
xrisimopoiisei o kathenas einai kathara thema orexews.
Kai mi mou peite oti yparxei kapoios pou douleuei debian kaiden xerei ti tou
ginetai epeidi aplws xrisimopoiei ton eukolo tropo. Opws episis mi mou peite
oti kapoios pou mexri twra douleuei apokleistika MS tha parei ta cdakia tou
slackware kai se mia mera tha exei ena systima setarismeno opws akribws to
thelei (mallon tha xekinisei apo kanena mandrake ante to poli mexri SuSE) kai
an exei ti diathesi tha katsei na to psaksei pio makria kai se kana xrono tha
apofasisei oti i mandrake den tou kanei pleon.
Symfwno parola auta oti kapoios tha prepei na paixei me dyo-treis dianomes
mexri na katastalaxei kapou kai an thelei PRAGMATIKA na mathei ti krybetai
pisw apo ta gnome, kde, qt kai alles tetoies malakitses tha prepei na perasei
apo lfs.