H Voulh ton Ellhnwn ? (part 2)

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Thu Aug 29 11:07:01 EEST 2002

On 2002-08-29 07:08 +0000, bcostas at hol.gr wrote:
> Epeidh tygxanei na tous gnwrizw proswpika tous gnwstopoihsa to 6ema kai
> 6a kanoun kati. Mhn trelaineste kai mhn ypervalete.

Sumfono me ton Costa.  Den einai anagkh na katalhgoume se uperboles,
an mporei na ginei kati me pio hpia mesa.  Auto ennoousa otan elega
"san atomo, jexorista o kathenas".  Ego sinithos stelno ena mail sto
webmaster address an mporo na to bro, gia selides pou upoti8etai
paizoun se olous tous browsers, alla telika den... Tipota tromera
pragmata.  Apla kati san:

	H selida http://foo/ den mporei na xrhsimopoih8ei apo browsers
	pou den exoun JavaScript.  Polloi xrhstes exoun kleisei thn
	uposthrijh JavaScript apo tous browsers tous (p.x. gia logous
	asfaleias).  An sas einai eukolo... [blah]

--
FreeBSD: The Power to Serve -- http://www.FreeBSD.org