[FLAME BAIT] Re: Distros

Άγγελος Οικονομόπουλος aoiko at cc.ece.ntua.gr
Thu Aug 29 04:36:01 EEST 2002

On Thursday 29 August 2002 03:19, Michael Menegakis wrote:
[snip]
> Enas amerikanos mou elege - over irc - pws h mhtera tou kai o pateras
> tou agorasan ena PC xwris na exoun doulepsei pote upologisth kai o monos
> logos ths agoras htan to web browsing, kai elafru printing. (gia
> ta psonia upothetw:) E, tous ebale linux kai den eixan kanena problhma.

(only joking)

nai, auto erxetai se sumfwnia me thn apopsh mou peri UNIX kai users.

Ta *nix einai teleia gia xrhstes.

Alla pou oi palioi kaloi xrhstes twn mainframes. Shmera o ka8e xrhsths 8elei
na exei to root password tou mhxanhmatos pou xrhsimopoiei -les kai tou
einai xrhsimo- kai na bazei ta klamata otan kati paei straba.

sysadmins, join the revolution, lusers are going to be first against the
wall.

--
Don't stop with your first draft.
            - The Elements of Programming Style (Kernighan & Plaugher)