kde 3.0.3 problem!(2)

Dimitrios Kamenopoulos el97146 at mail.ntua.gr
Wed Aug 28 16:15:02 EEST 2002

On Wednesday 28 August 2002 15:37, Steve Stavropoulos wrote:
> [...]
 στην Redhat, που κατέχει το θλιβερό ρεκόρ του πλέον άθλιου

>  Ayto einai ka8ara FUD to opoio paei KATEY8EIAN sto /dev/null.

Βέβαια. Είναι *πολύ* έξυπνο πακετάρισμα να απαιτείται το cups για να τρέξει το
KDE. Το cups είναι ΚΕΦΑΛΑΙΩΔΟΥΣ σημασίας για να τρέξει το KDE. Είναι τόσο
σημαντικό που εγώ αυτήν τη στιγμή το έχω αφαιρέσει και ΔΕΝ τρέχω το KMail,
από το οποίο ΔΕΝ γράφω αυτό το γεμάτο βλακείες μήνυμα.

 -default browser τον Mozilla

 είναι ένα GNOME που χρησιμοποιεί τον KWin και τον kicker.

>  Ma prospa8oun oi an8rwpoi sthn RedHat na symmazepsoun ta asymazeyta sto
> KDE. Ti na prwtokanoun? Bazoun ta default apps pou exoun sto gnome na
> einai default kai sto KDE mpas kai bgaloun akrh.

Νομίζω πως αυτό που θέλουν δεν είναι ούτε GNOME ούτε KDE. Είναι ένα Redhat
Desktop, με κοινή συμπεριφορά και τα GNOME/KDE περιορισμένα στο ρόλο των
window manager. Δηλαδή αφαίρεση της δυνατότητας επιλογής από τους χρήστες
τους και επιπλέον εξαιρετικά ηλίθια σπατάλη μνήμης (γιατί να έχεις φορτωμένα
τα kdelibs μόνο για τον Kicker; και εδώ που τα λέμε γιατί να έχεις φορτωμένα
τα gnome-libs για το Mozilla;)

> To KDE an to afhnan
> etsi opws einai apo th mana tou (thn trolltech (kai mhn pei kaneis
> oxi))

Αυτό είναι απίστευτη προσβολή για τους 1000+ εθελοντές παγκοσμίως που
δουλεύουν ή έχουν δουλέψει για το KDE. Μόνο ένας από αυτούς (ο Lars Knoll)
είναι και στην Trolltech, και είναι επιφορτισμένος -μεταξύ άλλων- με λαμεριές
όπως WYSIWYG υποστήριξη όλων των γλωσσών του κόσμου. Πέρα από αυτό, ούτε καν
οικονομική και υλική ενίσχυση δεν προσφέρει η Trolltech (όλα τα δίνουν SuSE
και Mandrake), ενώ το Qt έχει κερδίσει ουκ ολίγα από bugfixes της ομάδας KDE
και δωρεάν δημοσιότητα. Επιτέλους πια με αυτή την καραμέλα! Το Qt είναι το
γραφικό toolkit στο οποίο πατάνε 10.000.000 γραμμές του KDE, τίποτα παραπάνω.
Και μάλιστα η έκδοση του Qt στην οποία πατάει το KDE (qt-copy) δεν είναι ποτέ
ακριβώς η ίδια με αυτήν που διανέμει η Trolltech.

> einai trisa8lio.

Φοβερό επιχείρημα. Υποθέτω πως θα μπορούσες να επεκταθείς λιγάκι; Τι ακριβώς
είναι τόσο τρισάθλιο στο KDE;

> Ntrepontai oi an8rwpoi na to baloun etsi sth
> dianomh tous,

Δε βλέπω κανένα λόγο να ντρέπονται. Βλέπω πολλούς λόγους να ντρέπονται να
παραδεχθούν ότι δεν είναι δα και του πεταματού, μετά από την κραυγαλέα
στήριξή τους για το GNOME. Βλέπω επίσης πολλούς λόγους να διστάζουν να
χρησιμοποιήσουν βιβλιοθήκες GPL αντί για LGPL για τα τα όποια εργαλεία
ρυθμίσεων παρέχουν στη διανομή τους.

> kai epeidh yparxoun polloi hli8ioi pou 8eloun KDE kai
> fwnazoun an den to broun, to balan opws opws me ta programmata tou GNOME.

Το 60% των linux-BSD desktop users είναι ηλίθιοι, ε; Αυτοί που θέλουν χαζά
πράγματα όπως υποστήριξη της μητρικής τους γλώσσας, σταθερότητα, συνέπεια
στην εμφάνιση, εύκολες ρυθμίσεις των πάντων από GUI. Αυτοί που προτιμούν το
desktop τους να είναι GPLed και όχι LGPLed για να μη μπορεί η κάθε Sun και η
κάθε Redhat να το εκμεταλλευτεί εμπορικά; Αυτοί που τελικά γουστάρουν
περισσότερο το KDE όπως άλλοι γουστάρουν το GNOME ή τον Enlightenment; Μόνο
μία κατηγορία χρηστών KDE (και GNOME) είναι ηλίθιοι και συγκεκριμένα αυτοί
που προσπαθούν να τα τρέξουν σε Pentium 133 με 64 MB RAM.

>  Den 8elw na arxisw flame, apla lew ta gegonota opws einai.

Και flame αρχίζεις και αυτά που λες είναι τα γεγονότα όπως *νομίζεις* ότι
είναι.

Εγώ δεν έχω τίποτα ούτε με το GNOME ούτε με τον Mozilla (χρησιμοποιώ και το
GIMP και το Dia και καμιά φορά τον Galeon και ποτέ δε γίνομαι φανατικός σε
αυτά τα θέματα), αλλά είναι κοινός τόπος ότι το KDE ήδη από την έκδοση 2.0
(για να μην πω από την 1.1) είχε φτάσει σε ένα επίπεδο ευχρηστίας και
ωριμότητας που *τώρα* αρχίζουν τα δύο άλλα projects να βλέπουν από μακριά
(ίσως από πιο κοντά ο Mozilla). Δεν έχω τίποτα ούτε και με το Redhat. Δεν το
χρησιμοποιώ, αλλά μπορεί να είναι η καλύτερη διανομή του κόσμου. Απλώς
ενημέρωσα ότι στο KDE κάνουν άθλιο πακετάρισμα και καλύτερα είναι οι χρήστες
Redhat να χρησιμοποιούν τα sources.

ΥΓ: Όσο για την αφαίρεση του About KDE..., είναι καθαρή παραβίαση του GPL και
απορώ γιατί την επέτρεψε η ομάδα KDE με αυτό το χαζοpatch.