laptop questions (hardware spec - 2 mouse)

Vaggelis Tsimpinos vtsib at gmx.net
Wed Aug 28 16:11:01 EEST 2002

Kwsths wrote:

> Kalhspera,
> 2 erwthsoyles exw.
> -3erei kaneis pws mporw na brw ti kartes exei ena forhto wste na
> mporesw na settarw
>  hxo, ethernet.
> sygkekrimena psaxnw gia to compaq 2810.
> einai ligo dyskolo na to anoi3w kai na dw ti paizei mesa:-)

egw exw enan compaq armada E500.
epsaksa sto site ths compaq kai vrhka oti to modem einai LT compatible
opote katevasa kai toys antistoixoys drivers.thn ethernet thn anagnorise
mono toy.

> -mporw na orisw deytero mouse sta X? (nomizw oti se konsola me to
> gpm ginetai alla den me endiaferei ekei toso)
> exw orisei to touchpad pros to paron gia mouse alla 8elw na balw
> kapoia stigmh kai ena usb

nai fysika kai mporeis.

den exeis para na prostheseis merikes grammes sto /etc/XF86Config soy.
sygkekrimena

sto Section "Server Layout" :

        InputDevice    "Mouse0" "CorePointer"
        InputDevice    "Mouse1" "SendCoreEvents"

kai ftiaxneis ena deftero:
Section "InputDevice"
        Identifier      "Mouse1"
        Driver          "mouse"
        Option          "Device" "/dev/usbmouse"
        Option          "Protocol" "IMPS/2"
        Option          "Emulate3Buttons" "no"
        Option          "ZAxisMapping" "4 5"
EndSection

opoy /dev/usbmouse ena soft link sto /dev/input/mice

afta
elpizw na voithisa
vaggelhs