Distros

Michael Menegakis admin at www0.org
Wed Aug 28 14:59:00 EEST 2002

On Mon, 26 Aug 2002 14:31:18 +0300 (EET DST)
Giannis Papaioannou <jhn at egnatia.ee.auth.gr> wrote:

> Egw phga apo slack se debian kai nomizw pws ekana poly kala. Kata thn
> gnwmh mou einai to pio sophisticated distro pou kykloforei, 8elei omws
> ligo xrono gia na synh8hseis thn allagh apo alla distros kai osoi
> biasthkan na to aforisoun, apla den epiasan swsta th filosophia.
>
> An 8es na mhn synanthseis polla problhmata sto debian, eidika sthn
> arxh, bale woody(testing), to sid(unstable) exei panta oti pio
> kainourgio yparxei kai auto kamia fora dhmiourgei conflicts se ena
> systhma.

To woody pleon den einai testing. To patato phge sthn istoria kai to
woody einai to neo stable.

To neo sceme einai:

woody - stable
sarge - testing
sid - unstable

BTW, ta onomata einai apo to "Toy story", woody o "cowboys", patato o
kurios patatas, sarge o stratiwtikos, kai sid to paidi pou ta espage:)

Symfwnw pws to Debian einai mia POLY kalh epilogh gia xrhstes pou exoun
estw kai mia amidrh empeiria me linux. Apo to slackware sigoura pio
filiko kai ekseligmeno.

- fateswarm