kde3.0.3 problem!

DJ Art djart at linux.gr
Wed Aug 28 03:38:01 EEST 2002

On Wednesday 28 August 2002 00:09, Panagiotis Vossos wrote:

> Λάθος.  Δεν χρησιμοποιούμε τις --no-deps & --force εκτός και αν
> ξέρουμε _απολύτως_ καλά τι κάνουμε.

ά, τί μου θύμισες τώρα :)
ήταν μόλις λίγα χρόνια πιο πρίν, που είχα ακόμα redhat.

κάτι παρόμοιο ήθελα να κάνω κι εγώ και μάλιστα αν θυμάμαι καλά, με το
kde. ήταν η κλασσική περίπτωση όπου στο ftp υπήρχε η brand new έκδοση
του kde για το brand new redhat 6.2 (εγώ είχα 6.1) και δεν υπήρχε για
6.1. μόλις είχανε βγεί και τα 2 και δεν είχα προλάβει να βάλω το 6.2
ακόμα.
ε, λέω, δεν τα βάλανε τα --no-deps και --force για μόστρα, κάτι θα
ξέρανε.

έ, την επόμενη μέρα φορμάριζα και εγκαθιστούσα το Slackware :)

--
Kyritsis Athanasios <djart at hellug.gr>

- What's your ONE purpose in life ?
- To explode, of course! ;-)