(Netscape || Konqueror) && open24 == false

Athanasios Sidiropoylos msx at kil.forthnet.gr
Wed Aug 28 02:05:01 EEST 2002

DJ Art wrote:

> όπως ?? ποιά άλλα μέρη ? Δεν θυμάμαι κάποια τράπεζα να δουλεύει FULLY σε
> mozilla/netscape/konqueror. Σε όλες, όλο και κάποιος από τους 3
> browsers δεν θα παίζει, ή κάποια νέα ή παλιά έκδοσή του ή θα χρειαστεί
> σε κάποιες να κάνεις το trick με το user agent από τον konqueror.
>
> άρα θέλουν όλες οι τράπεζες boycot.

Ma kala se proigoumeno thread den eipo8ike oti h winbang doulebei sosta ???
Den doulebei sosta ?? (Mhn me kanete na trexw na epibebeosw twra....).
Pantos an doylebei esto se pososto megalitero tou 95% gia mena 8a einai
ok. Ektos an sto 5% pou den doulebei einai kati simantiko 8-))

> δεκτό. αλλά με τί τρόπο ?? με αποστολές διαμαρτυρίας ή με "μαύρες" και
> "άσπρες" λίστες ??

Xmmm Me thn taxtikh ths mayrhs/aspris listas den petixenoume kai pola.
Prepei na ma8oun oti yparxei h sxetikh mayrh/asprh lista oi analogoi
ypef8inoi gia ton sxediasmo kai ylopoihsh tis ekastote istoselidas.
Ara... Opos kai na to kanoume.... Mia epistolh diamartirias... (kala
isos kai mia apo ka8e enan pou diabazei thn sigkekrimenh mayrh/asprh
lista gia na dimiourgi8ei 8oribos sxetika me to 8ema) den pistebw oti 8a
thn glitoname.

To kako einai... oti opos kai paliotera den pistebw na mporesoume na
sinenoh8oume kai ylopoihsoyme to sxetiko project arketa kala. 8-(
Bebeos... kaneis den einai ala8itos... kai mporei na kanw la8os se ayto
8-) Kai makari na kanw la8os. Ante mpas kai ginei kai ligo ntoros me tis
m.....s pou kanoun oi ekastote web developers (h opos alios legonte).

Sidhropoylos A8anasios
msx