(Netscape || Konqueror) && open24 == false]

Dimitrios Kamenopoulos el97146 at mail.ntua.gr
Wed Aug 28 01:08:02 EEST 2002

On Tuesday 27 August 2002 17:41, Giorgos Keramidas wrote:

> Grapse kati mesa se 5 lepta pou na einai Netscape-compliant kai meta
> parakoloutha ton eauto sou na troei 3 ores gia na to kanei na
> doulepsei kai se IE.

Οι αποκλίσεις του ΙΕ απο τα πρότυπα του W3C μου κόστισαν περίπου 100 ώρες
ψαξίματος, debugging και βρισιδιού (σε συνολικά 130 ώρες ανάπτυξης) στο
τελευταίο project που έκανα (ένα Annotation Engine σε Java/Javascript) το
οποίο περιείχε hardcore javascript. Και να σκεφτείς ότι ήταν Intranet λύση
και δεν ήμουν υποχρεωμένος να γράψω cross-platform, αλλά αποκλειστικά για
IE5.5. Στα μέσα του project κάποιος πανέξυπνος αποφάσισε να δουλεύουν τα
πάντα και σε IE 6.0, και θα εκπλαγείτε με το πόσο μεγάλο τμήμα του κώδικα
έπαψε να δουλεύει (φυσικά από μη τεμηριωμένες αλλαγές). Η μ#&%*(*( της
Microsoft ήταν ότι έδωσε στη JScript δυνατότητες που κανονικά δεν είναι της
αρμοδιότητας μιας embedded-in-HTML-scripting γλώσσας (π.χ. άνοιγμα αρχείων).
Όλοι -και εγώ- τσίμπησαν το δόλωμα (γουαου, μπορώ να κάνω αυτό χωρίς καν να
χρησιμοποιήσω Java ή Flash) με αποτέλεσμα:
α) Να παραχθούν εκατομμύρια γραμμές κώδικα ασύμβατου με άλλους browsers
(χαμόγελα ο Bill).
β) Να σπαταληθούν εκατομμύρια εργατοώρες για να γίνει ο ουρανός με τα άστρα σε
μια γλώσσα που από τη μάνα της δεν έχει τα φόντα για κάτι τέτοιο.
γ) Να μπορεί ο καθένας να γράψει σκριπτάκια που κάνουν deltree c: σε
οποιονδήποτε εραστή της ευκολίας βαριέται να βλέπει προειδοποιήσεις ασφαλείας
και έχει ενεργοποιήσει την ανεπιφύλακτη αποδοχή ανυπόγραφου ενεργού
περιεχομένου.

> To porting panta einai pio eukolo apo to arxiko grapsimo, an o arxikos
> kwdikas den einai grammenos me to porting sto mualo.

Μάλλον εννοείς "πιο δύσκολο". Φυσικά συμφωνώ και επαυξάνω.