language benchmarks

P. Christeas p_christ at hol.gr
Mon Aug 26 11:37:01 EEST 2002

Στις Κυρ 25 Αυγ 2002 23:12, ο/η Nikos Kanellopoulos έγραψε:

> [...]
>
> Αγαπητέ, εγώ δε σύγκρινα την C με την C++, αλλά την C++ με τηνJava.
> Οι δομές δεδομένων για την υλοποίηση του προγράμματος ήταν αντίστοιχες
> στις δύο αυτές γλώσσες.
>
> Επίσης, όπως αντιλαμβάνεσαι, οι χρονομετρήσεις έγιναν στον ίδιο υπολογιστή
> και χωρίς να τρέχουν άλλα προγράμματα που να απασχολούσαν περισσότερο
> από 2% του επεξεργαστή.
>
> Σημειωτέον, ότι στις χρονομετρήσεις των Kernighan και Pike (1999), η C++
> ήταν αισθητά πιο γρήγορη από την Java (2,6 έναντι 4,9 δ.)
>
> Είναι επομένως προφανές ότι:
> [...]

Παρακολουθούσα το thread σας και, αν και δεν μ' αρέσουν τα flame wars, δεν
μπορούσα να μην επέμβω.
Βλέπω οτι προσπαθείτε να κάνετε μία σύγκριση ανάμεσα σε γλώσσες, αλλά μάλλον
συγκρίνετε λάθος πράγματα.
Στην ουσία χρονομετρείτε τον χρόνο που θέλουν συγκεκριμένα libraries για έναν
αλγόριθμο! Συγκρίνετε την glibc με την stl και το JDK, αν δεν κάνω λάθος. Τί
περιμένετε να βρείτε εκεί;
Είμαι 'οπαδός' της C++. Προσωπικά νομίζω οτι η stl είναι υπεύθυνη για τις
ατυχείς συγκρίσεις και το κακό όνομα της C++. Αν είναι για τα απλούστερα
πράγματα (π.χ. strings) να χρησιμοποιούμε όλα τα language features της C++,
είναι βέβαιο οτι κάτι πάει στραβά. Υπάρχουν και άλλα toolkits, πιό ελαφριά
και απλά.
Από την άλλη πλευρά, μετρώντας το JDK δεν μετράμε την ίδια την Java, αλλά ένα
lib, γραμμένο σε C υποθέτω, που εκτελεί όλες τις εργασίες με ελάχιστες
εντολές Java. Να μην ξεχνάμε οτι η Java εξυπηρετεί εντελώς διαφορετικές
ανάγκες.